//
you're reading...
Hikayeler

denize sinemada götten tecavüz ettim

merhaba..
benim adım tuncay..
bundan 3 yıl önce oldu bu olay..
ben 19, kı z arkadaşım deniz ise 18 yaşındayken..
ben 1.83 boyunda, 74 kilo, esmer, azcık göbeği saymazsak atletik vücutlu bi gencim.. :)
neyse..
asıl olayın olduğu güne geliyim..
denizle sinemaya gittik girdik rastgele bi filme..
salonda bizden başka 3 tane daha kız vardı ..
biz en arkaya geçtik oturduk..öğlen saatleri olduğu için yer gösteren eleman bile ortalarda yoktu..
neyse film başladı ..ilk 15 dakka normal ilerledi..sonra film açılı p saçılmaya başlayınca kızlar filmi terbiyesiz bularak salondan çıktılar..
ben de rahat dururmuyum attım elimi denizin bacaklarına başladım okşamaya..
deniz: aşkım naapıyosun biri girer şimdi görür çek elini dedi..
ben de aşkım kim gircek hem karanlığa gözü alışmadan en arka sırada ne olduğunu hayatta göremez dedim..
iyi dedi..ben devam ettim okşamaya..
deniz o gün dizlerinin biraz üzerinde bi kot etek giymişti..ellerimi biraz daha yukarı çıkardım ve külodunun üstü nden denizin amını okş amaya başladım..
o da elini atıp sikimi tuttu ve benimkini okşamaya baş ladı ..
sonra elimle külodunu kenara çekip amını parmaklamaya başladım..
azdırma beni hayvan dedi..azarsan noolur diyip eşofmanımın içinden taş gibi olmuş sikimi çıkarıp kafasını aşağı bastırdım..
gerçekten azmış olmalı ki deli gibi yalamaya başladı ..
daha rahat yalamak için dizlerinin üstünde oturdu koltuğa ve götünü havaya dikti..böylece ben de daha rahat sokmaya başladım orta parmağımı ..bi taraftan da yüzük parmağımla klitorisini okşuyorum..
sonra işaret parmağımı da soktum amına..
deniz çıldırmı ş bi vaziyette sikimi yalarken fırsat bu fırsat diyip daha önce hiç siktirmediğ i götünü sikmeyi düşündüm..
zaten ıslanmış olan işaret parmağımı amından çıkarıp göt deliğine soktum yarısına kadar..
çek onu arkadan diye azarladı ama çıkarmadım..ben tepki vermeyince eğilip tekrar ağzına almaya başladı ..tükürükleri taşaklarıma kadar akmıştı ki artık ikimizde de dayanacak güç kalmamıştı ..
ben yüzük parmağımı da amına sokunca deniz kafasını kaldırdı ve sik artık beni hemen burda sik diye yalvardı ..
kalktım koltuğa domalttım denizi, eteğini beline kadar sıyırdım ve amına yerleştirdim başladım gidip gelmeye..
deniz koltuğa yaslanmış götü havada çılgınlar gibi inlemeye başladı .
erkeğim benim sik beni orospunum ben senin diye bağırmaya başladı .
iyiki filmin sesi bizden çok çıkıyodu yoksa dı ş ardan duyulurdu ama bunları denizden duymak beni çok şaşırtmıştı çünkü deniz yatakta konuşmazdı hiç .
o böyle konuşunca ben daha da azdım ve piston gibi hızlı girip çıkmaya başladım.
artık deniztırnaklarını koltuğa geçirmiş dudaklarını ısırarak kendinden geçiyordu ve bana sik beni kocacığım her yerimi sik dedi.
dedim her yerini mi.
cevap vermedi..bi an durdu..amından çıkardım elimle göt deliğıni tükürükledim..napıyosun dur falan dedi bi an kalkmaya çalıştı ama 50 kiloluk bi kız badi çalışmış basketbolcu ve 80 kiloluk bi erkeğin altından kalkamadı tabi..
güçlü kollarımda denizi koltuğa bastırdım ve deliğini iyice ortaya çıkardım.
tuncay kalkar mısın üstümden dedi..hayır yat koltuğa dedim.
kalkmak istiyorum bırakır mısın diye ısrar edince bütün ağırlığımla üstüne yüklendim ve sikimin kafasını arka deliğine bastırdım..
sikim 16 cm uzunluğunda çok uzun sayılmaz ama bayağı kalındır ve kafası büyük olduğundan anal sekste zorluk çıkarıyo.
o kocaman kafası nı denize zorla sokunca aaaaaahh diye bi çığlık kopardı ama hemen elimle ağzını kapattım ve arkasına biraz daha zorladım sikimi..
tuncay nolur çıkar çok acıyo falan demeye başladı bi kaç santim çıkardım sonra daha çok soktum..
artık yarısı girmişti ve deniz kaçmaya çalışmıyor kendini kasmış ağlamaya başlamıştı ..
bense git gel yaparak köküne kadar sokmuştum ama o kadar zor girmişti ki benim bile sikim acımıştı ..
bu şekilde 4-5 dakika daha siktim denizi..
ve boşalıcağım zamanda köküne kadar geçirip bütün dölllerimi denizin içine boşalttım..
ve o günden sonra deniz keendi istemeye başladı anal seks :D
okudğunuz için teşekkürler..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

