//
you're reading...
Hikayeler

Asker izni

merhabalar ben istanbuldan askerden izine gelmiştim bir gun arkadaşımın evinde kalıyordum ve bir ablası var evli ve benden ondan çok hoşlanıyordum hep ahayal ederek 31 çekiyordum bir gun annesi ve kardeşi yani arkadaşım misafirlege gidecegini benimde onların evibnde kalmamı istediler bende sevincden uçuyordum ablasıyla baş başa kalcaktım akşam evlerine gittim annesi kardeşi yol cıktılar bende içecek bişeyler aldım ablasıla içiyorduk ve ablasına ondan hoşlandıgımı ve arzuladıgımı söyledim oda bana ilgi duydugunu söyle di bende hemen dudklarına yapıştım ve deliler gibi öpmeye başladım ona ben azdım dedim ve oda bana hadi gir içe artık seni istiyorum d,iye inlemeye başladı yarragımı hemen çıkartıp eline verdim agzına aldı deliler gibi yalııordu bende boş durmuıor amını yalııordum kılsız amcıgı hayla gözxümden gitmiyor hemen yatırdım bacaklarını ayırdım ve yavaş yavaş içe soktum ilk de zorlan dı ama hızlı girince dayanamadı ve buyuk bir çıglık attı 5 yada 10 dakka sonra ikiiz birden boşaldık ve muhteşemd,i seni arkamda istiyorum dedi bende bulmulşu kaöçarmı dedim hemen duşa sdoktum önce sabunladım deligini oda benim kini sabunlamaya başladı hemen domaltıp yavaş yavaş sokamaya başladım ama dardı ilk defa götten siktiriyormuş bende zor olsa girdim ve daracık bir delik di git gelden sonra içe ne boşaldım yarragımı çıkartıp agzına verdim ah o emişi yokmu o emişi aklımdan çıkmıyor kızlar msnemi vereyim szde isterseniz ekleyin bir

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

