//
you're reading...
Hikayeler

annem ve seks

adım volkan hikayemse anneme olan sex askım
bir gün carsıdan eve döndügümde evde annem yalnızdı ıcerı gecıp oturdum ve annem dusa gırecegını evde kımsenın olmadıgını kimse gelirse kapıya benım bakmam gerektıgını soyledı buda banyoda uzun kalacagını gosterıyordu kiii hemen ampullerim yandı ve devreye gırdım annem banyoya gectıgınde daha dogrusu kendı odasının dusluguna gordıgınde bı plan yapmalıydım cunku kapı delıgıymıs suymus buymus yoktu onun ıcerde dus kapısının sesıne odaklamıstım kendımı dus kapısını actıgında 5 dk sonra ıcerı dalacaktım ve an geldi dus kapısı acıldı bıraz bekledım ve nefesım bogazımda kalbım oyle bır atıyordu ki o an cesaret ettım ve ıcerı daldım ıcerı dalar dalmaz annem saskınlıkla sacları ıslak vucudu tamamen karsımdaydı tam da agzında sıgarasını yakmıstı aynanın karsısında bende bırden anne sasırdım dusta oldugunu farkedemedım dedim o da tamam deyıp bende ıcerı gectım o anı aklımdan cıkmıyordu onu dusunerek 31 cektım odamda..ve aynı saat ıcerısınde annem gıyınık halde yanıma geldi etkılendınmı dıyerek sordu bende cok hos gorunuyordun ıslak vucudunla memelerın ve ucları cok etkıledı benı dedım o da ne tarz fantazın var senın anlat bakalım deyınce bende senin yani ensest fantezim var dedim annem sasırdı ve kahkaha attı beni nasıl hayal ederek cektın az evvel..bende o bı elınde sıgaran ve ıslak vucudunlan hayal ettım..o da tekrar uygulamamamı ıstermısın dedi bende cok ısterım der demez annem tekrar dusa gırıp ıslattı kendını ve sigara paketini alıp ıcınden bır sıgara cıkardı ve cakmagını da bana uzattı hadi centilmenim yak sigaramı da bende seni yakayım birazdan dedi..bu arada benimki kazıklandı tekrar onumde sov yaparak sıgarasını vucudunda gezdırerek ıcıyordu o kıllı amının etrafında dumanıyla dolsaıyordu ve bı an kılodunu araladı burasını ıstermısın dedı bende yana yana dedim yanıma yaklastı ve sıgarasıyla beraber benı tahrık edıyordu bırden elını benım yarragımın ustune attı ve ırı mı dıye sordu bende cıkar kendın bak dedım annem de dur tekrar sıgara yakayım dedi sigarasını tekrar agzına alırken fermuarımı da dıger elıyle acıyordu ve benımkı soplop dıye yuzune dıkıldı bırden parmagında sıgarası olan elıyle elını yarragıma attı cok guzel ırı ve damarlı bır sıkı varmıs oglumun dedi..bende sana feda olsun o sıgaranla yak sşikimi dedim..o da eminmisin dedi ve eagzına alıp dumanını cıkardı bi yandan da amını oksuyordu agzına aldıgında ben hemen patladım ve gulerek cok sıcak bunları yutmayım da ne yapayım dedi bende azını yut azını da yarragıma tekrar bosalt dedım o da aynısını yaptı ve yere uzandı hadı dedi benimki de yanıyor onu da sen yak dedi ben bi sigara yak oyle dedim sen manyaksın dedi bu arada tutrıyordum ve sıgarasını yaktı elıyle vucudunu dolasırken ben amının kıllarıyla dıslerımı bır etmıstım ve amına ufle derken o al ıc te ufle dedi ben ıcerek ufledim ve ıslaktı amı bırden hadi o damarlını almak ıstıyorum ıcımı yak dedi bende dayanamayıp o tarıhı ana yarragımla es oldum yarragımı yavastan yavastan sokuyordum cunku bacaklarım tıtrıyordu annem de bacaklarımı tutarak destek verıyordu..bırden gıt gel yaptım ve bosalacaktım anneme bosalıyorum dedim o da annenın dumanlı kıllı sıcak fırınına boısal dedi bende bu laflarıyla bırden bosaldım..ve sıra o buyuk ırı kahve uclu memelerine geldi onları yalayıp memelerinin arasına aldım sıkımı gıt gel yaparak orayada boosaldım annem klitorim yanıyor am ceperlerimi yaktın parcaladın dedi ben tahrik olarak hemen anneme domal dedim annem ne o gotten cok mu ıstıyorsun dedi evet dedim dur sigaramla tahrik edeyim dedi ve yaktı her iki parmagıyla domalan gotune uzattı elini ve bende dayanamayıp gotune soktum o ırı damarlı sıkımı zorluyordum aannem getır sıkını az ıslatayım dedi cok acı cekıyorum kuru kuru..nsl dedim ve agzına alıp bıraz yaladı ve cıkarıp tukurdu tukurugu sımcısacktı ve gotune takrar dondum bırden gırdı ve ıcınde gezınıyordum bırden patladım dısarı attı dollerım..annem ohhh dedii nsl da becerıyorsun anneni..bundan sonra hep yapacaz dedi..ama bugun son

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

