//
you're reading...
Hikayeler

Annem teyzem kuzen eniştem ben -1

Selam ben nigdeden uğur ben 18 yaşıma yeni girdim. Annemle babam 1 sene önce ayrıldılar. Babam tutucu olmasına rağmen annem güzel görünmeyi ve erkeklerin ilgisini çekmeyi seven birisidir. Geçtiğimiz yaz annemle ızmire teyzemlerın yanına gittik. Teyzem annemden bir yaş büyük 35 yaşında . Kocasıyla mutlu bir evliliği var ama çocukları olmuyor. Oraya gittiğimizde annem rahatça giyinip gezebiliyordu. Birgün teyzem annem ben ve teyzemin kızı beraber çarşıya çıktık. Onlar gezerken iç çamaşırı dükkanına girdiler ben de girmek zorunda kaldım. Içeride teyzem ve annem tangalara bakarken kuzenle de sutyenlere bakıyordu sonra baya bişey aldılar. Eve vardık akşam bunlar bu aldıklarını deniyorlardi benden hiç cekinmiyorlardi annem ve teyzem çok açık bir aileden geliyorlar. Teyzem ve annem sutyen giyerken göğüslerini gördüm. Hiç birşey demediler kıkırdadilar… Sonra kuzen geldi yanlarına kuzen utanarak ben de deneyeceğim dedi. Ben çıkayım dedim. Yok gel siz kardeşsiniz dediler. Bunlar denerken eniştem geldi. Annem tam sutyen değiştiriyordu ki göğüsleri aciktaydi eniştem gördü bakakaldı. Annemin göğüsleri büyüktür. Sonra akşam oturuyorduk. Eniştem anneme nasıl büyük göğüslerin var dedi. Annem de hiç utanmadan uğur izin verirse göstereyim dedi ben şok oldum. Teyzem de uğur eniştesini sever sanki sadece bakacak demi dedi ben 2. Defa şok oldum ki o anda kendim de zevkle teyzemle kuzende açarsa annem de açabilir dedim. Iş kötüye gidiyordu. Sonra teyzem tamam dedi. Kuzeni çağırdı. Hadi kızım dedi ilk küçükler ddi. Kuzen alisikmis gibi tişörtü kaldırıverdi altında sutyen de yokmuş göğüslerini tuttu nasıl kuzen dedi bana süper dedim. Sonra teyze sıra sende dedi anneme annem de yavaş yavaş önce bodysini sonra içindeki dantelli sütyenı çıkardı kocaman göğüsleri ortaya çıktı. Sonra teyzemde hiç durmadan çıkarıverdi göğüsleri teyzemin göğüsleri orta boy ama güzeldi. Sonra annem azmiş ki enişte tadına bakmaz misin dedi. Ben sertçe anne diye bağırdım. O da oğlum sen de teyzenle kuzenine bak dedi. Ben de zevke geldim. Hadi dedim önce kuzeni sikmek istiyordum onun ami daha patlamamışti.. Amina vereceğim dedim sorun olmaz aşkım dedi. Amina girdim ama kan felan gelmedi demek ki aminı patlatmışlar… Kim yaptı dedim- babam dedi. Sonra pompalamaya başladım 30dk sonra içine boşalırken eniştem annemi amindan sikiyordu… Teyzem de annemin aminı elliyordu… Ben kuzenin göğüslerine boşaldım. Anne teyze gelin bakayım tadiniza dedim. Annem enişteni bırakmam teyzen gelsin dedi teyzm gelip yarragimı yaladı önce sonra kanepeye yüz üstü yatıp bacaklarını açtı. Amina daldım kuzen de o sırada mastürbasyon yapıyordu. Bir de teyzeme boşaldm. Annem eniştemin altında ölüyordu zevkten. Devamı 2. Bölümde…

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

